Audience Insights - OhjeitaInsight Frontend

Ohjeita palvelun käyttöön

Määritelmät

Kävijöitä kuukaudessa - Uniikkien verkkokävijöiden määrä viime kuussa. Tämä metriikka kuvastaa, kuinka paljon kävijöitä yrityksesi verkkosivustolla käy.

Sivulataukset - Sivulatauksien määrä verkkosivuilla edellisen kuukauden aikana. Tämä metriikka kuvastaa, kuinka paljon sisältöä kävijät selailivat sivustolla viime kuun aikana.

Vierailutiheys - Kävijän vierailutiheys verkkosivustolla. Tämä metriikka kertoo, kuinka usein sama verkkokävijä keskimäärin vierailee verkkosivustolla kuukauden aikana.

Indeksi - Indeksi vertailee miten kävijöiden jakauma tietyssä segmentoinnissa eroaa kaikkien tunnistettujen kävijöiden jakaumaan. Mitä suurempi indeksin arvo on, sitä suurempi korostuminen kyseisellä segmentillä on verkkosivustolla. Esimerkki: Jos ikäluokan 45 - 55 indeksi arvo on 100, niin kyseisellä sivustolla satunnaisesti valittu kävijä on normaalilla todennäköisyydellä 45 - 55 -vuotias. Jos indeksi on arvoltaan 200, se tarkoittaa, että kävijät on kaksinkertaisella todennäköisyydellä 45 - 55 -vuotiaita. Jos indeksin arvo on 50, se puolestaan puolittaa todennäköisyyden normaalista.

Jakauma - Tietyn luokan prosentuaalinen osuus valitussa demografisessa muuttujassa. Esimerkki: Jos sivustolla on 70 kävijää ja niistä tunnistetaan hyvätuloisiksi 33 kävijää, tällöin hyvätuloisten prosentuaalinen osuus kävijöistä on 47%.

Miten hyödyntää tietoa

Tämän raportin avulla ymmärrät, mikä on yrityksesi verkkosivujen kohderyhmä laskemalla sivustosi kävijäprofiilin. Tämä sisältää demograafisia muuttujia kuten sukupuolen, iän, perheenjäsenten lukumäärän, asuntotyypin sekä arvoihin ja kiinnostukseen perustuvia segmentointeja.

Voit raportin avulla selvittää, mitkä segmentit korostuvat sivustollasi ja löytää pääsääntöisen kohdeyleisösi. Tämä yleisö koostuu juuri sellaisista henkilöstä, joita haluat sivullesi lisää.

Sisällön suunnittelu - Voit suunnitella sisältösi niin, että se puhuttelee parhaiten sinun kohdeyleisöä. Voit myös löytää kulmia sisältömarkkinointiin. Testaamalla erilaisia lähestymistapoja sisällön suhteen, voit mitata toimisiko toisenlainen sisältö paremmin saavuttaaksesi verkkosivustosi tavoitteet.

Kasvata liiketoimintaasi - Voit käyttää Fonectan ohjelmallisen ostamisen display-mainontaa tavoittaaksesi lisää samankaltaisia henkilöitä, jotka käyvät tälläkin hetkellä sivullasi. Tällä tavalla voit kasvattaa kävijämääräsi juuri oikeassa kohdeyleisössä ja kasvattaa liiketoimintaasi.

Asiakaspalvelu

Jos tarvitse apua palvelun käynnistämisen, käytön tai raportin tulkinnan suhteen, Fonectan asiakaspalvelu on apunasi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi sekä mainosten näyttämiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
OK